Metabo PowerMaxx BS Basic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metabo PowerMaxx BS Basic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

namennaJ 17-04-2015
Geschreven voor: Metabo PowerMaxx BS Basic

Na een redelijk geprijsde Accuboormachine te hebben aangeschaft én terug gebracht, de Metabo gekocht. Super apparaat. 2e accu bij gekregen in koffer. Gebruik; veel in de afgelopen anderhalf jaar. Compleet huis verbouwd en daar mocht ie vaak aantreden. Super betrouwbaar.
Laat hem mijn schoonzoon houden en koop er zelf weer n nieuwe....
Aanrader

Bestse Johnny 22-03-2013
Geschreven voor: Metabo PowerMaxx BS Basic

Hierbij wil ik een waarschuwing geven, niet wat betreft het apparaat, dit ziet er goed uit en doen ook ongetwijfeld wat er van verwacht wordt. Maar ik heb al 2 winkels geprobeert maar beiden leveren niet de 2e accu die in de beschrijving wel aangeduid is. In beide gevallen heb ik het apparaat weer retour gestuurd omdat men de 2e accu te duur vind om alsnog te leveren. Een losse (extra) accu kost ongeveer €55,-. Dit is zo'n 40% van wat het apparaat kost.Over de duurzaamheid kan ik nog geen wezenlijk oordeel geven.

Soulflavour 24-02-2014

Kun je aangeven welke winkels dit waren?